Sunday, October 16, 2011

angkara SMS

angkara 1 sms, bersepai mood ceria aku..
kecik ati aku tau..macam dirobek robek dengan pisau rambo..kau mampu rasa camtu?

nampak tak retak tuh sume pasal sms ko..bersengkang mata masa jahit tadi sambil tengok drama astro..benci tauu

 aku dah tak tau dah macam mana lagi nak usaha..dah macam macam cara dah aku buat..kenapa kau masih tak nampak haa..

adakah sebab aku tak cantik bergaya macam makcik ni?

sebab makcik cantik dan bergaya,jantan hot ni cium makcik..kau ada?

adakah sebab aku busuk? tapi hari-hari aku mandi..

tiap-tiap hari gigih cuci rambut nih pakai fabuloso..semuanya demi keselesaan awak

atau sebab rupa aku macam makcik jual bakso bila pakai tudung berawning yang seploh hengget tu? sebab tu kau tak berapa nak sangat kat aku kannnn..nak buat cemana tudung ariani mahal..tak mampu T____T




* aku tak tau kenapa tarikh & waktu aku update blog berbeza dengan yang sebenar..jadi backdated plak..

No comments:

Post a Comment