Thursday, October 13, 2011

tunggu

pernah tak tunggu orang tak pernah kunjung tiba? aku tak pernah tapi selalu je tunggu orang berjam jam tak pon orang yang tunggu aku berjam jam..nak buat cemana kekadang time aku rasa nak bersiap macam diva memang 5 jam la aku bersiap..tapi hasil nya sampah jugak..tade la bertukar rupa jadi siti saleha (nora elena) tu kan..

bertukar jadi asmirandah pon cantik jugak
 aku memang suka menunggu..menunggu seseorang yang aku rasa mustahil untuk aku..kadang kadang aku rasa penat dah nak tunggu tapi ape kan daya hati aku tetap jugak nak tunggu...jangan tanya kenapa sebab aku pon tak tau kenapa..

pernah tak telefon tu bunyik, pastu menggelupur kita check nih dengan harapan nama 'itu' naik tapi bukan..pastu hampa duka lara..tiap kali bunyik mesej jer menggelupur pastu bila nama tu naik sengih sorang sorang..bila nama tu tak naik kau nangis sorang sorang apesal nama tu tak naik..dah macam nombor ekor ek..rasa macam nak pasrah jek..tak suka tak suka tak suka...
sudah lah baik denga lagu iwan lagi bagus



selamat beramal~

No comments:

Post a Comment